Subject: Sportland Kõrvemaa Metsajooks 7.09.2025
From: <[email-masked]>
To: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:49:50 +0300

Tere!

Oleme korraldamas pühapäeval 7. septembril 2025 Sportland Kõrvemaa
Metsajooksu.

Tegemist on Sportland Kõrvemaa Nelikürituse sarja selle hooaja viimase
osavõistlusega.

Võistlus toimub samadel metsaradadel ja distantsidel nagu ka eelmisel
aastal.

Uuendusena on juurde tulnud kepikõnni distants (samal rajal, kus toimub ka
5 km jooks), mille raames toimuvad ka Eesti Meistrivõistlused kepikõnnis.

Lisainfot Metsajooksu kohta: https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Kirjaga kaasas on kooskõlastuseks taotlus koos rajakaardi ja
liikluskorralduse skeemiga.

Parimate tervitustega Kõrvemaalt!

Gisela Needrit

Neliku sarja peakorraldaja

56957333

[email-masked] <mailto:[email-masked]>